D1COCACOLAok sve više potrošača sve manje konzumira gazirana pića, kompanije poput Coca-Cole i Pepsija svoju pažnju opravdano skreću na najmanje očekivano piće – vodu.

Coca-Cola je nedavno objavila podatke koji pokazuju da prodaja gaziranih pića na globalnom nivou stagnira, dok Pepsijeva gazirana pića obuhvataju manje od 25 posto ukupnog profita kompanije, piše Business Insider.

Dvije kompanije se zato sve više ulažu u tržište koje posljednjih godina postaje sve popularnije među potrošačima. Flaširana voda je iznenađujuće unosan posao, a Coca-Cola i Pepsi svoje proizvode plasiraju već neko vrijeme.

Riječ je prvenstveno o vodi Dasani (Coca-Cola) i Aquafina (PepsiCo), koje su zajednio sa flaširanom vodom Poland Springs zabilježile rast potrošnje sa 6,5 posto na 11,4 posto u 2015. godini. Usporedbe radi, Coca-Colina prodaja gaziranih pića pala je za oko 1 posto, dok je Pepsi zabilježio pad od 3,2 posto.

1COCA VODAPercepcija čistoće i odsustva štetnosti flaširane vode i više je nego potrebna kompanijama koje su stvorile ime prodajom gaziranih pića. Također, brojke govore u korist trenda.

Naime, posljednji podaci Coca-Cole govore da je prodaja njenog proizvoda flaširane vode Minute Maid porasla za oko 7 posto, dok je rast u prodaji paketa flaširane vode također zabilježio rast početkom 2016. Pored toga, Coca-Cola bilježi rast prodaje ledenih čajeva i sportskih pića.

Pepsi bilježi sličan rast gdje negazirana pića sada obuhvataju jednak procenat zastupljenosti gaziranih, oko 25 posto, piše Business Insider.