
Kod muslimanskih naroda postoje desetine i desetine tabirnama (knjiga o tumačenju snova), pisanih kako od strane ranijih tako i od strane kasnijih islamskih učenjaka, i kod svih njih Ibn Sirin važi kao neprikosnoveni autoritet, tako da njemu u nauci tumačenja snova pripada mjesto koje u tefsiru (tumačenje Kur'ana) pripada Ibn Abbasu r.a. Pored toga što mu u nauci tumačenja snova pripada tako istaknuto mjesto, Ibn Sirin se istakao i kao vrstan mufessir (komentator Kur'ana), muhaddis (učenjak u hadiskoj nauci) i fakih (šeriatski pravnik). U Hadiskoj nauci Ibn Sirin se, kao prenosilac hadisâ, ubraja u kategoriju pouzdanih prenosilaca (ehlu-s-sika).
Kao i brojni islamski učenjaci i Ibn Sirin je dopao zatvora. U zatvoru je čak i umro. Mada se tačno ne zna zbog čega je dopao zatvora, lahko je pretpostaviti da se može desiti da onaj ko zna dobro protumačiti san, san protumači onako kako to ne odgovara nekome od vlastodržaca ili njima bliskih.
Pošto je Ibn Sirin živio prije 13 stoljeća, dakle u vrijeme u koje su se prevozna sredstva, oružana sredstva i drugo umnogome razlikovala od današnjih, želimo da napomenemo da se u tumačenju tih pojmova (današnjih prevoznih sredstava, pojedinih vrsta oružja i dr.) ukoliko se sanjaju, treba držati analogije, uz uvažavanje ostalih principa ove nauke.