Kompanija GS Tvornica mašina Travnik tržištu je ponudila svoj prvi električni bicikl.
Već od ranije je poznato, da ova kompanija skoro deset godina u okviru svog proizvodnog dijela, izrađuje čelične ramove za bicikla. Posljednjih par godina kompanija je svoje djelovanje na ovom polju usmjerila i u izradu novog proizvoda, pa je na tržište ove godine plasirala prvi električni bickl Ruffian, koje je ime dobio po rasi snažnoga konja.
Jasmin Džananović, voditelj projekta i šef biciklane u kompanij GS TMT za Akta.ba je kazao da je za ovaj, sada konačni proizvod, bilo potrebno dosta truda i rada kako bi dobio svoj finalni oblik i zacrtanu funkciju.
“Do sada je bilo nekoliko pokušaja kako bi se došlo do zacrtanog krajnjeg proizvoda. Dosta se radilo da bi danas imali jedan ovakav proizvod, cijeli tim ljudi radio je na njegovom razvoju i ove godine na tržište smo izabacili jedan potpuno novi bicikl koji ima električni pogon”, kazao je Džananović.
Bicikl je mješavina luksuznog Chopper retro stila, a samim tim što je električni, koristi Bosch-ov sistem motora i baterije što ga čini još atraktivnijim i sanžnijim.
Baterija koju ovaj bicikl koristi omogućava prelazak do 100 km. Njeno punjenje je potpuno jednostavno pomoću klasničnog baterijskog uležaja sa punjačem, a može dostići brzinu od 25km/h.
“Zakonom EU dozvoljena brzina za ovakav tip vozila je 25km/h, što još jednom ovaj bicikl čini posebnim, jer ukoliko želite postići veću brzinu bicikl vam to neće dozvoliti i prestat će dodavati dodatno ubrzanje, a sve kako bi izbjegli moguće kazne”, objašnjava Džananović.
Ovaj električni bicikl inspirisan je retro estetikom pionira moto industrije sa početka 20. vijeka. Spremnik koji se sada nalazi na njemu, nekada je bio sastavni dio ovih motora koji su taj spremnik koristili za sipanje goriva, a na ovom modelu su ga iskoristili za čuvanje baterije, koja je svojevrsno gorivo ovog bicikla.
Težina bicikla, u zavisnosti od opreme, teži oko 25 kg., njegov ram je izrađen od aluminijuma, a spremnik za bateriju je od čelika.
A svi koji ga žele posjedovati, morat će izdvojiti oko 5.500 eura.
Luksuzna bicikla su samo jedno poglavlje uspješne priče ove kompanije i donose tek pet posto prihoda koji je prošle godine iznosio 22 miliona.
Do sada je ovaj bicikl prezentiran na sajmovima širom svijeta i kako Džananović kaže, odnio je sve simpatije zaljubljenika u bicikla. Potražnja iz dana u dan raste i sve je više onih koji žele imati ovaj luksuzni bicikl.
“Bicikl se zbog svojih preformansi svrstava u luksuzna bicikla pa tako i cijenom nije dostupan svakom tržištu i kupcu, posebno tržištu naše zemlje koja nema visok standard. Tržište BiH nažalost još uvijek nije mjesto gdje mi možemo plasirati jedan ovakav proizvod. Zato mi u kompaniji zahvaljujući marketingu, svoje kupce ipak pronalazimo izvan granica naše zemlje. Mi trenutno nemamo problema sa pronalaskom kupaca, zato je naš jedini problem koliko mi zapravo možemo odgovoriti tržištu”, kaže Džananović.
Do sada su ovaj bicikl isporučivali širom svijeta od u zemalja regije do SAD-a i Australije.
Već sljedeće godine u planu im je plasman nekih novih proizvoda i aktivno se radi na razvoju novih inovacija koje će sigurno naći svoje mjesto na tržištu.
Ovaj bicikl je još jedan pokazatelj da u Bosni i Hercegovini postoji kvalitetna, prije svega mlada radna snaga, koja svojim inovacijama i znanjem stvara vrhunske proizvode dosljedne svjetskog tržišta.