1. Kod poledice nježno postupajte sa upravljačem i nožnim komandama, nikad istovremeno volanom i kočnicom. Ako osjetite da više ne upravljate vozilom pritisnite kvačilo, pustite pedalu gasa i lagano pokušajte upravljačem okrenuti vozilo u željenom smjeru.
2. Kočenje na zaleđenoj cesti je praktično „zabranjeno“, a ako bez kočenja ne može onda papučicu kočnice pritisnite krajnje nježno
3. Uključivanje nižeg stepena prenosa gotovo je jednako kočenju. Najbolje je „šaltati“ sa međugasom.
4. Blokirani točkovi slabo koče i onemogućavaju upravljenje vozilom. Zanosi li automobil nogu odmah sklonite sa kočnice. Na poledici je glavni vozačev pomoćnik-volan. Blagim okretom volana, uz oduzimanje gasa i nježno kočenje pokušajte vozilo vratiti u željenu putanju.
5. Ako ne možete izbjeći prepreku radije se sklonite sa ceste.
6. Ponašanje stražnje strane automobila vozač osjeća leđima u naslonjaču sjedala, a ponašanje prednje strane rukama na volanu. Preduslov za to je pravilno držanje ruku i leđa uprta u naslonjač.
7. Slabi amortizeri i loše podešene kočnice najbolje pokazuju „zube“ na poledici.
8. Gume, bez obzira kakve, moraju imati najmanje 4 mm profila. Pritisak zraka treba povećati za 0,15 bara.
9. Želite li u opasnim okolnostima s osjećajem upravljati volanom i nožnim komandama morate biti prikladno odjeveni.
10. Zimska vožnja traži staloženost i čvrste živce. Ne vozite umorni ili uzbuđeni.