Predsjednik Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće” Admir Kapo u razgovoru za Anadolu Agency (AA) izjavio da je, posebno u ovakvim kriznim vremenima, možda i najočitiji značaj domaćih proizvoda, jer to ima veliki efekat na privredu cijele zemlje ali i na radna mjesta.
“Uvijek treba kupovati domaće proizvode jer tako razvijamo cijelo društvo, a sad u vanrednim situacijama posebno vidimo šta znači imati domaće kompanije koje mogu snadbijevati tržište. Svako radno mjesto je postalo prevažno, a kupovinom naših domaćih proizvoda čuvamo i radna mjesta mnogih ljudi”, kazao je Kapo, napominjući da je kriza prilika za promjenu.
Naglasio je da građani BiH kada idu u kupovinu, posebno u doba krize, trebaju gledati da li na artikli ima znak sa zvjezdicom, što je garant da je proizvod nastao u BiH.
“Kupujmo proizvode koji su zaista proizvedeni u BiH, bar kod 387 ne znači da je proizvod iz naše zemlje, a znak bh. kvalitete (zvjezdica) je garant da je produkt iz BiH. Okrenimo se našim resursima i proizvodimo što više sirovine”, rekao je Kapo.
Poručio je da je sada možda pravo vrijeme da se svi u BiH mnogo više oslone na vlaste snage i mogućnosti, a ne da se uvijek očekuje da drugi riješe probleme bh. građana.
“Svi osjetimo ozbiljnost situacije. Jedino se i možemo pouzdati u vlastite snage i resurse koje imamo. Kada dođe do poremećaja na tržištu, onda nam to biva jedina nada, domaći bh. proizvod i resursi naših firmi”, kazao je Kapo.
Istakao je kako su dosadašnja istraživanja i analize pokazali da su prethodnih godina građani BiH počeli mnogo više kupovati domaće proizvode, što je svakako pozitivno utjecalo na bh. ekonomiju.
“Znam kroz kampanje koje smo radili da je sigurno svijest građana počela da se mijenja u pozitivnom smjeru, ljudi su počeli više kupovati domaće proizvode, ali smo paralelno imali problem što se jako malo proizvodilo sirovina”, kazao je Kapo.
Dodao je da je činjenica da kupovinom domaćih proizvoda više novca ostaje u BiH, a posebno od proizvoda za koje je i sirovina proizvedena u BiH.
“Građani često porede različite klase proizvoda. Postoje clasic, extra i premium proizvodi i važno je porediti artikle iz iste kategorije. Naše firme izvoze na desetine stranih, najzahtjevnijih tržišta i imaju usvojene sve međunarodne certifikate, to je dokaz o kvaliteti i održavanju kontinuiteta tog kvaliteta. Odgovorno tvrdim da se naši proizvodi mogu bez problema nositi sa konkurentnim artiklima koji se uvoze na bh. tržište”, rekao je Kapo.