altPrvu bateriju je izmislio Aleksandro Volta 1800. godine, koristeci naizmjenicne slojeve metala i papira potopljene u slanu vodu. Mada je ta inovacija generirala malo struje, potaknula je mnoge pronalaske koji su doveli do modernih baterija kakve imamo danas. Nasa zavisnost od malih, ali mobilnih izvora struje se ocitava kroz upotrebu satova, kamera, celularnih telefona, racunara, pa cak i automobila. Citavim nizom tehnoloskih rjesenja nastojimo ubrzano unaprijediti sektore punjenja, trajanja i ekoloskog utjecaja industrije baterija na okolinu. Na primjer, Mercedes-Benz je objavio da tokom ove godine planira potrositi 2.8 milijard americkih dolara na baterije zelene tehnologije, a strucnjaci nam vec sada nagovjestavaju kako bi baterije mogle izgledati u buducnosti:
Virusne Baterije
Istrazivaci sa MIT-a razvijaju lithiumionsku tehnologiju koja koristi bezopasni virus M13 da bi se stvorila visenamjenska, laka i fleksibilna baterija. Naucnici se nadaju proizvesti bateriju koja ce moci da bude modelirana u bilo koji oblik, pa cak i da bude upletena u odjecu za sta veliki interes pokazuje i vojska koja treba izvor energije za pjesadinca koji nosi hightech opremu. Koristenje M13 virusa se smatra obrascem "zelene hemije" i ekoloski prihvatljivog metoda proizvodnje baterija.
Samodopunjive bateriie
Nokia je patentirala bateriju za elektricni uredaj koji pretvara kineticku energiju u korisnu struju. "Piezoelectric Kinetic Energy Harvester" je baterija koja funkcionira na slicnom principu kao kineticki pokretani rucni satovi. Svako minijaturno ali svakodnevno pomicanje uredaja pokrece unutrasnje teze komponente koje generiraju struju. Dakle pokretanje na primjer mobitela u ruci ili u dzepu bi dopunjavalo bateriju do izvjesne mjere.
Zamjenjive baterije
Kako elektricni automobili postaju trzisna realnost, kao njihov najveci nedostatak i dalje se navodi mala kilometraza po jednom punjenju baterije (oko 200 km) i relativno dugo vrijeme potrebno za nadopunjavanje baterije. Jednostavno rjesenjeje ponudila firma Better Place koja sirom Sjedinjenih Americkih Drzava na uobicajene benzinske pumpe postavlja napunjene baterije koje vozaci zamjenjuju za prazne. Ovaj koncept se vec testira u Tokiju u okviru partnerstva japanskog Ministarstva za ekonomiju, trgovinu i industriju i najveceg tokijskog taksi operatera Nihon Kotsu.