Predviđa se da će prodaja halal hrane u restoranima i supermarketima doseći i $20 milijardi dolara ove godine, izvještava Bloombreg. To znači d aje prodaja halal hrane skočila za 33% od 2010.godine.
Ali, odakle ovaj rast? Prema Bloombergu, to se desilo zahvaljujući rastu američke muslimanske populacije te tome što mlađi konzumenti žele isprobati novu vrstu hrane.
Kompanija Whole Foods rangira halal kao jednu od najbrže rastućih kategorija te imaju promocije tokom ramazana od 2011.godine. Prema riječima Adnana Durranija, njihovog izvršnog direktora, oko 80% kupaca koji kupuju brend Saffron road, kupuju ga zbog kvalitete, a ne iz vjerskih razloga.
Halal hrana je sada dostupna sve više i u restoranima. Posljednjih godina, the Halal Guys su od uličnih prodavača koji serviraju meso na ulicama New Yorka, postali franšiza sa preko 200 poslovnih jedinica diljem svijeta.
Ako halal trend nastavi da raste ovim intenzitetom, ima potencijal da postane sljedeći „košer“ – jevrejska praksa koja podrazumijeva humaniji odnos prema životinjama i spremanje prema zahtjevima te religije.
Zahvaljujući porastu muslimanske populacije, sa statistikama koje indiciraju da će biti oko 8.1 milion muslimana u Americi do 2050.godine, te usljed potražnje za hranom koja je proizvedena prema etičkim principima, halal hrana će postati još traženija. Drugim riječima, ako živite u Americi i niste probali nešto od halal hrane, u narednim godinama sigurno hoćete piše portal halalmagazin.